Wethoudersconferentie 21 en 22 november 2017

Het oogstseizoen van hetgeen u gedurende deze periode hebt gezaaid is vol in gang. Maar met de verkiezingen binnen handbereik (de herindelingsverkiezingen zelfs tijdens onze conferentie) en de campagne op volle toeren, is het goed u te bezinnen op de rol die u speelt in en na deze verkiezingstijd. Vandaar dat wij dit keer voor onze 24-uurs Wethoudersconferentie gekozen hebben voor het thema: “Eén voor allen: teamwork in verkiezingstijd”.

U weet als geen ander dat resultaten nooit vanzelf komen en dat u niet alleen verantwoordelijk bent voor het verwezenlijken van ambities. Maar ook als u de ambitie heeft om de volgende periode voort te borduren op de huidige periode, of wellicht iets totaal anders op het oog heeft, is het goed u te bezinnen hoe, waarom en met wie u deze stappen gaat zetten.

Wij hopen dat u door bijdragen van sprekers als Prins Constantijn van Oranje, Annemarie van Gaal, Ahmed Aboutaleb en Anje-Marijcke van Boxtel, geïnspireerd de verkiezingstijd ingaat en met nieuwe energie uw volgende stap in uw loopbaan zult zetten.

Ik wens u graag te zien bij onze Wethoudersconferentie op 21 en 22 november 2017.

Klik hier om u in te schrijven>>