11 oktober Vrijdag Wethoudersdag: Hoe sta ik voor de groep?

Dit is geen reguliere training over beter presenteren, speechen of een train de trainer, maar een sessie die je eigen kracht en vermogen voor groep of zaal versterkt. Hierdoor wordt je effectiviteit op dit vlak verder geprofessionaliseerd. Want wat betekent het om werkelijk jezelf te zijn voor groepen of zalen en blijvend contact te maken en houden met je toehoorders of deelnemers? En dat zonder mogelijke onzekerheid of angst? En hoe doe je dat eigenlijk als facilitator, trainer, spreker, docent, dagvoorzitter of wanneer je moet pitchen? Wat houden die rollen nu precies in en wat vraagt elke rol van mijn optreden?

Binnen deze sessie begeleidt Ronald Bos deelnemers om voor henzelf antwoorden te krijgen op deze vragen waardoor ze krachtiger, effectiever en professioneler voor groepen en zalen gaan staan. Een volstrekt unieke en ideale belevenis voor bijvoorbeeld accountmanagers, directieleden, bestuurders, (aspirant) sprekers, docenten, (beginnende) trainers en een ieder die zich (verder) wil bekwamen in zijn of haar vaardigheden op dit vlak.

Praktische informatie:
Datum: Vrijdag 11 oktober 2019, van 10.00-18.00 uur (inclusief lunch).
Locatie: Gemeente Gilze en Rijen.
Kosten: De bijdrage is € 125,- voor leden  en € 475,- voor  niet-leden. Alle bijdragen zijn exclusief BTW.
Inschrijven: U kunt zich direct digitaal inschrijven via deze link.