Save the Date: Spotlight op Ondermijning: ‘Preventie en Repressie verbinden’

Woensdag 20 mei 2020 organiseren het Landelijk Informatie Expertise Centrum (LIEC) en het  Aanjaagteam Ondermijning (ATO) voor de derde maal de conferentie Spotlight op Ondermijning. Dit jaar staat de conferentie in het teken van het verbinden van preventie met repressie. Het bestrijden van een vruchtbare voedingsbodem voor ondermijnende criminaliteit is essentieel voor de toekomst. Dit naast opsporing en berechten. Met name in de wijken van steden, maar ook in kleinere woonkernen, is het noodzakelijk om aandacht te hebben voor sociale structuren.

Hoe brengen wij die aanpakken bij elkaar en hoe kunnen deze elkaar versterken? Welke goede voorbeelden en resultaten zijn al aanwezig en hoe hebben wij dat voor elkaar gekregen? Welke publieke en private partijen zijn nodig om tot een succes te komen? Het komt allemaal aan bod op woensdag 20 mei 2020 bij de conferentie Spotlight op Ondermijning: ‘Preventie en Repressie verbinden’. Niet alleen een interessante conferentie voor bestuurders en ambtenaren met veiligheid in hun portefeuille maar ook voor hen die in het sociale domein actief zijn. Zet deze datum alvast in uw agenda.

Naast interessante sprekers in de plenaire delen zijn er tal van workshops en speeddates waarvoor u zich kunt inschrijven bij uw aanmelding. Locatie is het NBC Congrescentrum in Nieuwegein waar u vanaf 09.30 uur wordt verwacht. De conferentie wordt rond 17.00 uur afgesloten met een borrel.

Wilt u een persoonlijke uitnodiging ontvangen? Geef uw e-mailadres door via info@aanjaagteamondermijning.nl. Dit voorjaar krijgt u dan van ons een uitgebreide uitnodiging met programma en de mogelijkheid om u aan te melden. Heeft u een collega of relatie voor wie de conferentie ook interessant is? Laat het ons even weten via eerder genoemd  e-mailadres zodat wij deze persoon een uitnodiging kunnen toesturen.