Symposium 'Vrouw zijn maakt jouw leiderschap (niet) ANDERS!'

Op vrijdagmiddag 5 februari 2021 organiseert de Wethoudersvereniging in Amersfoort een mini-symposium voor vrouwelijke wethouders met als titel:

Vrouw zijn maakt jouw leiderschap (niet) ANDERS!

Zoveel competente vrouwen, zoveel sterk vrouwelijk leiderschap, en toch zijn we ondervertegenwoordigd in het openbaar bestuur! Centraal in dit symposium staat daarom de vraag: laten wij onze stem wel genoeg horen?

We gaan daarover in gesprek met twee vrouwelijke wethouders, bieden daarnaast 3 workshops aan die deze vraag op verschillende wijzen onderzoekt en geven veel gelegenheid om elkaar te leren kennen en met elkaar een (nieuw) netwerk te vormen.

Hoogleraar Organisatiewetenschap Sandra Schruijer, theatermaker en stemcoach Julika Marijn, organisatie-activiste An Kramer en de wethouders Stefanie Vatta en Kavita Parbhudayal zijn ook van de partij. Jij toch ook?

Update maatregelen coronavirus
Wij begrijpen de terughoudendheid bij fysiek bijeenkomen in deze tijden. Als Wethoudersvereniging houden we de landelijke maatregelen rond de bestrijding van het coronavirus nauwlettend in de gaten en we hopen dat deze bijeenkomst in november door kan gaan. Het karakter van dit mini-symposium vraagt om een fysieke bijeenkomst en als blijkt dat de maatregelen in november zo zijn dat bijeenkomen onverstandig of onmogelijk is, dan zorgen wij voor een nieuwe datum op een later moment.

Datum: Vrijdag 5 februari 2020.
Plaats: FLUOR, Oliemolenhof 22 3812PB Amersfoort.
Tijd: 13.30-17.00 uur, met inloop vanaf 13.00 uur.
Bijdrage: €175 euro exclusief BTW voor leden en  €475,- exclusief BTW voor niet-leden.
Inschrijven kan direct via dit digitale formulier.