Terugblik op een succesvol VNG congres!

Zoals ieder jaar waren het team en bestuur van de Wethoudersvereniging te vinden op het VNG jaarcongres. Vele wethouders kwamen een praatje maken, waren nieuwsgierig naar het aanbod van opleidingen de komende tijd én kwamen collega`s introduceren bij de Wethoudersvereniging. ‘Wij staan als vereniging het sterkste wanneer zoveel mogelijk wethouders ook echt lid zijn van onze vereniging, daarom was het ook zo goed om te zien dat verschillende wethouders hun collega`s meenamen naar onze stand om ze lid te maken en ons aanbod te laten zien.’ Aldus voorzitter Elly van Wageningen.

Het waren twee hele drukke dagen op de stand van de vereniging, waarbij leden langskwamen met vragen, opmerkingen en gewoon om bij te praten. Wethouders vonden elkaar ook bij de stand van de Wethoudersvereniging. Kersverse directeur Jeroen van Gool: ‘het is mooi en bijzonder om te zien dat zoveel wethouders ‘hun club’ weten te vinden op het congres en mensen graag even een moment van rust bij ons zoeken!’