Enquête APPA/wachtgeldregeling december 2019

Bent u lid van de Wethoudersvereniging?

Log dan in met uw account alvorens u start met het invullen van onderstaand formulier, wij vullen dan een aantal velden alvast voor u in:
Ga direct naar inloggen

Heeft u uw inloggegevens niet bij de hand, vraag dan uw gegevens op:
Vraag uw inloggegevens op

Bent u geen lid van de Wethoudersvereniging?

Start met het invullen van het formulier.

De afgelopen dagen is er veel te doen geweest in de media over de appa uitkering (populair ook wel de wachtgeldregeling genoemd) die bestuurders ontvangen wanneer zij aftreden. Het ministerie van Binnenlandse Zaken heeft een wetswijziging in voorbereiding waarover wij geconsulteerd worden als vereniging. Om uw belangen als bestuurder beter te kunnen behartigen en uw mening te kunnen vertolken, hebben wij een paar korte vragen voor u over dit onderwerp. Invullen van deze enquete kost slechts enkele minuten van uw tijd.

*Vereist

Bovengenoemde wetswijziging staat op dit moment open ter consultatie. Het staat ook u vrij hier een reactie op in te dienen als u dit zou willen omdat u belanghebbende bent. Een reactie indienen kan via: https://www.internetconsultatie.nl/nabestaandenpensioenappa