Energietransitie, media en communicatie door Eva Kuit (online)

De Regionale Energiestrategie vraagt betrouwbare en geloofwaardige communicatie; met de verschillende belanghebbenden en natuurlijk ook met de eigen inwoners.

Mediavrouw Eva Kuit is media/presentatietrainer met als missie een menselijke overheid. Daarom helpt ze bestuurders om geloofwaardig en authentiek op te treden in het publieke domein. Oók – of misschien wel juist- als de boodschap niet altijd gemakkelijk is.

In deze online workshop van twee uur zal ze na een korte inleiding graag ingaan op vragen en praktijkvoorbeelden van de deelnemende wethouders over hun relatie met media als het gaat om de energietransitie; hoe kun je media gebruiken om draagvlak te creëren en hoe voorkom je dat het tegengestelde gebeurt? Welke risico’s en valkuilen liggen er en welke mogelijkheden heb je om je daar niet door te laten leiden?

Uw gegevens

Bent u lid van de vereniging? Log dan eerst in.
Niet-leden kunnen zich aanmelden via onderstaand formulier.

Let op: U bent als wethouder niet automatisch lid. Lees hier meer over het lidmaatschap, inschrijving en de voordelen.