Effectief onderhandelen: het bereiken van win-winsituaties

Onderhandelen doen we iedere dag. We onderhandelen met collegeleden, de inwoners, ambtenaren, projectleiders en nog vele andere mensen.

In deze nieuwe training bespreken we de diverse stijlen van onderhandelen en wat de diverse stijlen opleveren. Ook bekijken we wat jouw stijl van onderhandelen is en of deze gewenst is voor het doel dat je wilt behalen. Inbreng van actuele casussen door de deelnemers wordt als voorbereiding gevraagd. Daarnaast wordt ook geoefend met een casus.

Heb je jezelf wel een afgevraagd hoe je het beste kunt onderhandelen met een ‘machtigere’ opponent? Dan is deze training een aanrader.

Over de trainer
Kees van Rooijen is al vele jaren actief als trainer, coach/teamcoach  in vele geledingen van het publieke domein. Hij is al 15 jaar  intervisiebegeleider/trainer/coach voor de Wethoudersvereniging.

Zijn expertise over het wethoudersambt en ervaring in het openbaar bestuur maken hem tot een inspirerende trainer.

• Voor leden: € 175,00 excl. BTW
  • Voor niet-leden: € 475,00 excl. BTW